Suchergebnisse

4 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#128. April 2014

Children's learning of number words in an indigenous farming‐foraging group

In: Developmental science, Band 17, Heft 4, S. 553-563

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2Dezember 2017

The Use of a Computer Display Exaggerates the Connection Between Education and Approximate Number Ability in Remote Populations

In: Open mind: discoveries in cognitive science, Band 2, Heft 1, S. 37-46

ISSN: 2470-2986

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#321. Oktober 2015

Native Amazonian children forego egalitarianism in merit‐based tasks when they learn to count

In: Developmental science, Band 19, Heft 6, S. 1104-1110

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#421. August 2016

Mastery of the logic of natural numbers is not the result of mastery of counting: evidence from late counters

In: Developmental science, Band 20, Heft 6

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft