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Aufsatz(elektronisch)#116. September 2020

Re-examining the Experiential Advantage in Consumption: A Meta-Analysis and Review

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 6, S. 855-877

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#23. August 2022

The Magnitude Heuristic: Larger Differences Increase Perceived Causality

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 6, S. 1140-1159

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#322. September 2021

The Impact of Payment Frequency on Consumer Spending and Subjective Wealth Perceptions

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 6, S. 991-1009

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#415. August 2021

Consumers as Naive Physicists: How Visual Entropy Cues Shift Temporal Focus and Influence Product Evaluations

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 6, S. 1010-1031

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#514. November 2019

Consumers Make Different Inferences and Choices When Product Uncertainty Is Attributed to Forgetting Rather than Ignorance

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 1, S. 56-78

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#622. September 2021

Really Rewarding Rewards: Strategic Licensing in Long-Term Healthy Food Consumption

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 2, S. 268-287

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#727. Januar 2020

Product Entitativity: How the Presence of Product Replicates Increases Perceived and Actual Product Efficacy

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 2, S. 192-214

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#814. September 2019

The Secrecy Effect: Secret Consumption Increases Women's Product Evaluations and Choice

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 46, Heft 6, S. 1093-1109

ISSN: 1537-5277

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