Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#13. Mai 2016

Innovation from emerging market firms: what happens when market ambitions meet technology challenges?

In: The journal of business & industrial marketing, Band 31, Heft 4, S. 507-518

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22021

Rural Revitalisation Process of Nation-Building in Nepal

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#430. August 2011

Role of tactile and visual inputs in product evaluation: a multisensory perspective

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 23, Heft 4, S. 513-530

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#520. März 2013

The Role of Corporate Image for Quality in the Formation of Attitudinal Service Loyalty

In: Journal of service research, Band 16, Heft 2, S. 155-170

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft