Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Open Access#52017

Psychologically Informed Implementations of Sugary-Drink Portion Limits

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Aufsatz(elektronisch)#97. Mai 2018

Why Am I Seeing This Ad? The Effect of Ad Transparency on Ad Effectiveness

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 45, Heft 5, S. 906-932

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102018

The Effect of Graphic Warnings on Sugary-Drink Purchasing

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1121. Oktober 2016

The Effect of Cost Sharing on an Employee Weight Loss Program: A Randomized Trial

In: American journal of health promotion, Band 32, Heft 1, S. 170-176

ISSN: 2168-6602

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#124. Oktober 2022

A Randomized Trial of Behavioral Nudges Delivered Through Text Messages to Increase Influenza Vaccination Among Patients With an Upcoming Primary Care Visit

In: American journal of health promotion, Band 37, Heft 3, S. 324-332

ISSN: 2168-6602

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft