Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#19. Juli 2019

When Do Media Matter Most? A Study on the Relationship between Negative Economic News and Consumer Confidence across the Twenty-Eight EU States

In: The international journal of press, politics, Band 25, Heft 1, S. 76-95

ISSN: 1940-1620

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#213. Juni 2024

Mutual Influences in Economic Agendas: Assessing Dynamics and Conditionality in Longitudinal Relationships Between Media, Politics, and Public

In: Communication research

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#320212 Versionen verfügbar

Economic news: antecedents and effects

In: Cambridg elements. Elements in politics and communication

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#419. November 2019

Clouded reality: News representations of culturally close and distant ethnic outgroups

In: Communications: the European journal of communication research, Band 45, Heft s1, S. 744-764

ISSN: 1613-4087

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#520243 Versionen verfügbar

Communication Research into the Digital Society: Fundamental Insights from the Amsterdam School of Communication Research

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft