Suchergebnisse

13 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#22020

Build, management and strategically plan a public relations campaign for persuasion of public ; Construir, dirigir y planificar estratégicamente una campaña de relaciones públicas para la persuasión de los públicos

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#108. Mai 2023

Voter's Perception of Political Messages Against the Elite Classes in Spain: A Quasi‐Experimental Design

In: Politics and governance, Band 11, Heft 2

ISSN: 2183-2463

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#112022

Spanish Tipsters and the Millennial and Centennial Generations in the Scenario of a Pandemic

In: Media and Communication, Band 10, Heft 1, S. 286-296

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1216. August 2021

Social networks as a vehicle for happiness management in university governance

In: Corporate governance: international journal of business in society, Band 22, Heft 3, S. 521-535

ISSN: 1758-6054

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#132013

Coahuila regional system: an analysis based on innovation and its interactions in SMES at the region of Lagunera, Coahuila, Mexico. ; Sistema regional de Coahuila: un análisis basado en la innovación y sus interacciones en las MIPYME en la región lagunera de Coahuila, México

BASE