Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#230. Juni 2023

VALIDITY AND RELIABILITY OF CONSUMER ATTITUDE TOWARDS ONLINE SHOPPING SCALE

In: Zbornik radova Ekonomskog Fakulteta u Rijeci: časopis za ekonomsku teoriju i praksu = Proceedings of Rijeka Faculty of Economics : journal of economics & business, Band 41, Heft 1, S. 91-112

ISSN: 1846-7520

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#320. April 2022

İş Biçimlendirmenin İşe Tutulma Üzerindeki Etkisinde Kişi-iş Uyumunun Aracılık Rolü

In: İş ve İnsan Dergisi: Journal of Human and Work, Band 9, Heft 1, S. 73-86

ISSN: 2148-967X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#511. November 2014

Revisiting of Theory X and Y: A multilevel analysis of the effects of leaders' managerial assumptions on followers' attitudes

In: Management decision, Band 52, Heft 10, S. 1888-1906

ISSN: 1758-6070

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft