Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#124. April 2022

For God and for nation! The ideologisation of schools and education under the changing relationship between church and state in Slovakia

In: Human affairs: HA ; postdisciplinary humanities & social sciences quarterly, Band 32, Heft 2, S. 162-179

ISSN: 1337-401X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. Oktober 2014

Towards perpetual neoliberalism in education: The Slovak path to postcommunist transformation

In: Human affairs: HA ; postdisciplinary humanities & social sciences quarterly, Band 24, Heft 4, S. 545-563

ISSN: 1337-401X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#328. März 2013

Buttoning up the gold collar — The child in neoliberal visions of early education and care

In: Human affairs: HA ; postdisciplinary humanities & social sciences quarterly, Band 23, Heft 2, S. 319-337

ISSN: 1337-401X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. Januar 2012

Critical issues in contemporary education: Prolegomena

In: Human affairs: HA ; postdisciplinary humanities & social sciences quarterly, Band 22, Heft 1, S. 3-10

ISSN: 1337-401X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. Januar 2012

"Das bin ich...": Corporeality and early German language education in (Slovak) kindergarten

In: Human affairs: HA ; postdisciplinary humanities & social sciences quarterly, Band 22, Heft 1, S. 56-68

ISSN: 1337-401X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#729. September 2012

School culture at risk of political and methodological expropriation

In: Human affairs: HA ; postdisciplinary humanities & social sciences quarterly, Band 22, Heft 4, S. 524-538

ISSN: 1337-401X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#86. April 2016

Re-negotiating an ethics of care in Kenyan childhoods1

In: Human affairs: HA ; postdisciplinary humanities & social sciences quarterly, Band 26, Heft 3, S. 288-303

ISSN: 1337-401X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft