Suchergebnisse

14 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#55. Oktober 2021

It's Good to Be Different: How Diversity Impacts Judgments of Moral Behavior

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 2, S. 177-201

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#63. Juli 2020

The Zero Bias in Target Retirement Fund Choice

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 4, S. 500-522

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#73. August 2022

The Magnitude Heuristic: Larger Differences Increase Perceived Causality

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 6, S. 1140-1159

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#816. Dezember 2021

Tweets We Like Aren't Alike: Time of Day Affects Engagement with Vice and Virtue Tweets

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 3, S. 473-495

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#93. Mai 2021

Can Consumers Learn Price Dispersion? Evidence for Dispersion Spillover across Categories

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 5, S. 756-774

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#102. März 2023

Cyclical Time Is Greener: The Impact of Temporal Perspective on Pro-Environmental Behavior

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 4, S. 722-741

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1128. Oktober 2023

Is "4 for $16" Better than "4 for $15.30"? The Price Divisibility Effect in Multipack Purchases

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#127. Juni 2022

The Influence of Budgets on Consumer Spending

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 5, S. 697-720

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1314. März 2023

I Really Know You: How Influencers Can Increase Audience Engagement by Referencing Their Close Social Ties

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 4, S. 683-703

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#143. November 2022

Power and Need-for-Justification: Asymmetrical Effects on Senders and Receivers in Marketing Communications

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 2, S. 236-254

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft