Suchergebnisse

4 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#131. Juli 2019

Determinants of Tier 2 Indian consumer's online shopping attitude: a SEM approach

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 33, Heft 6, S. 1309-1338

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#215. März 2011

Impact of the internet on teenagers' influence on family purchases

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 12, Heft 1, S. 27-38

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#313. Juni 2016

Destination image of Indian tourism destinations: An evaluation using correspondence analysis

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 28, Heft 3, S. 499-524

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft