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Aufsatz(elektronisch)#124. Oktober 2016

Photovoice: Capturing American Indian Youths' Dietary Perceptions and Sharing Behavior-Changing Implications

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 23, Heft 1, S. 64-79

ISSN: 1539-4093

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Aufsatz(elektronisch)#215. Oktober 2013

Academic Course Offerings in Social Marketing: The Beat Continues

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 19, Heft 4, S. 290-295

ISSN: 1539-4093

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Aufsatz(elektronisch)#31. August 2002

Testing Alternative Explanations for Exposure Effects in Media Campaigns: The Case of a Community-Based, In-School Media Drug Prevention Project

In: Communication research, Band 29, Heft 4, S. 367-389

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#51. Juni 2006

Development of An Aspirational Campaign to Prevent Youth Substance Use: "Be under Your Own Influence"

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 12, Heft 2, S. 14-27

ISSN: 1539-4093

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Aufsatz(elektronisch)#71. Dezember 2003

The Community Readiness Model: A Complementary Approach to Social Marketing

In: Marketing theory, Band 3, Heft 4, S. 411-426

ISSN: 1741-301X

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