Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4Dezember 1996

Primary Care for People with an Intellectual Disability — A Group Practice Survey

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 9, Heft 4, S. 347-352

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#62016

'Cascades, torrents & drowning' in information: Seeking help in the contemporary GP practice in the UK

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#92019

Comparative effectiveness and safety of low-strength and high-strength direct oral anticoagulants compared with warfarin: a sequential cohort study

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1010. August 2009

Are People with Intellectual Disabilities Represented in European Public Health Surveys?

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 22, Heft 5, S. 409-420

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#11September 2005

Reducing Health Disparity in People with Intellectual Disabilities: A Report from Health Issues Special Interest Research Group of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities1

In: Journal of policy and practice in intellectual disabilities: official journal of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities, Band 2, Heft 3-4, S. 249-255

ISSN: 1741-1130

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#12September 2005

Developing a Set of Health Indicators for People with Intellectual Disabilities: Pomona Project

In: Journal of policy and practice in intellectual disabilities: official journal of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities, Band 2, Heft 3-4, S. 260-263

ISSN: 1741-1130

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft