Suchergebnisse

16 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12016

Transport and Access to Inclusive Education in Mashonaland West Province, Zimbabwe

BASE

Aufsatz(elektronisch)#22016

Transport and Access to Inclusive Education in Mashonaland West Province, Zimbabwe

In: Social Inclusion, Band 4, Heft 3, S. 61-71

ISSN: 2183-2803

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#423. Juni 2009

Disability, development and the dawning of a new convention: A cause for optimism?

In: Journal of international development: the journal of the Development Studies Association, Band 21, Heft 5, S. 649-661

ISSN: 1099-1328

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#613. Mai 2020

The impact of an inclusive education intervention on learning outcomes for girls with disabilities within a resource-poor setting

In: African Journal of Disability, Band 9

ISSN: 2226-7220

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Bestellen über Subito

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#818. August 2021

Disability, Caste, and Intersectionality: Does Co-Existence of Disability and Caste Compound Marginalization for Women Seeking Maternal Healthcare in Southern Nepal?

In: Disabilities, Band 1, Heft 3, S. 218-232

ISSN: 2673-7272

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#92019

Inter- and Intra-household Perceived Relative Inequality Among Disabled and Non-disabled People in Liberia

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Open Access#112021

The Ebola crisis and people with disabilities' access to healthcare and government services in Liberia

BASE

Aufsatz(elektronisch)#126. Januar 2020

Intellectual disability stigma and initiatives to challenge it and promote inclusion around the globe

In: Journal of policy and practice in intellectual disabilities: official journal of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities, Band 17, Heft 2, S. 165-175

ISSN: 1741-1130

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#132020

The nutritional status of children living within institutionalized care: a systematic review

BASE

Open Access#142020

The nutritional status of children living within institutionalized care: a systematic review

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft