Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1Dezember 2004

Panchayats in the health sector

In: Social change, Band 34, Heft 4, S. 47-60

ISSN: 0976-3538

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#230. September 2018

Efficient Management of Financial Resource and Constraints in Implementation of Budget at Secondary Schools

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft III, S. 529-542

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#330. September 2018

Exploring the Impact of Students School Life Experiences on their Conceptual Learning in Physics at Secondary Schools

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft III, S. 514-528

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#430. Juni 2019

High School Students' Perception of Challenges in Physics Learning and Relevance of Field Dependency

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band IV, Heft II, S. 336-343

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#530. Dezember 2018

The Mathematics Elementary School Teachers' Perceptions of the Student-Centered Approaches and Professional Learning Experiences

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft IV, S. 87-101

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#630. September 2018

Perception of Transition on Assessment and Learning at Postgraduate level

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft III, S. 74-93

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#730. Dezember 2018

Impact of Formative Assessment and Feedback on Higher Education

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft IV, S. 498-514

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#830. Juni 2018

Explore the Role of Educational Heads Regarding Secondary Schools: Perspective of Problems, Difficulties and Issues

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft II, S. 472-481

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft