Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12021

Islamic values in language textbooks published by the state textbook authorities in Pakistan

BASE

Open Access#22021

'Us' and 'Them': Analysis of history textbooks studied in Pakistani schools

BASE

Aufsatz(elektronisch)#331. Dezember 2020

Women Representation in Textbooks in Pakistan: Impact on Career and Study Choices of Female Students Enrolled in the Postgraduate Programmes

In: Pakistan Journal of Women's Studies: Alam-e-Niswan, Band 27, Heft 2, S. 35-50

ISSN: 2708-8065

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#419. Dezember 2018

Women Academic Leaders in Higher Education in Pakistan: Perspectives of Female Students Enrolled in Higher Education Degrees

In: Pakistan Journal of Women's Studies: Alam-e-Niswan, Band 25, Heft 2, S. 59-76

ISSN: 2708-8065

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52017

National Identity Clarity or Confusion: English and Urdu Textbooks

BASE

Aufsatz(elektronisch)#61. Juni 2022

An imagined space with an imagined time: Analysis of English language textbooks used in state schools in Pakistan

In: Citizenship teaching and learning, Band 17, Heft 2, S. 227-247

ISSN: 1751-1925

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7Juni 2020

Islamic Habitus in English Language Textbooks Produced by Boards in Pakistan

In: Journal of Islamic thought and civilization, Band 10, Heft 101, S. 288-310

ISSN: 2520-0313

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82016

Students and Teachers Perceptions of ICT Use in Classroom: Pakistani Classrooms

BASE