Suchergebnisse

15 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#110. August 2018

Social support and mental health: An analysis of online support forums for Asian immigrant women

In: Journal of Asian Pacific communication, Band 28, Heft 2, S. 226-250

ISSN: 1569-9838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#411. April 2013

Developing a Valid and Reliable Measure of Organizational Crisis Responsibility

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 90, Heft 2, S. 363-384

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#613. März 2024

COVID-19 vaccine reviews on YouTube: What do they say?

In: Communications: the European journal of communication research, Band 0, Heft 0

ISSN: 1613-4087

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. Juni 2010

Ethics Codes of Public Relations Firms in the United States and South Korea

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 87, Heft 2, S. 363-377

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8Dezember 2007

Resistance to Ethically Suspicious Parody Video on YouTube: A Test of Inoculation Theory

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 84, Heft 4, S. 713-728

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#9September 2007

Reliability and Validity of Organization-Public Relationship Measurement and Linkages among Relationship Indicators in a Membership Organization

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 84, Heft 3, S. 419-438

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1027. Juni 2023

Enhancing the efficacy of instructing and adjusting information: An exploration of interactivity and vividness

In: Journal of contingencies and crisis management, Band 31, Heft 4, S. 809-825

ISSN: 1468-5973

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1114. März 2012

Social Media Research in Advertising, Communication, Marketing, and Public Relations, 1997–2010

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 89, Heft 2, S. 279-298

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#1520182 Versionen verfügbar

Communication, Digital Media, and Popular Culture in Korea: Contemporary Research and Future Prospects

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft