Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#19. Juni 2023

"The Red Spots Are Now Lava, We Shouldn't Step on Them"—The Joint Creation of Novel Arbitrary Social Contexts in Pretend Play

In: Open mind: discoveries in cognitive science, Band 7, S. 283-293

ISSN: 2470-2986

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#320. Dezember 2006

On pedagogy

In: Developmental science, Band 10, Heft 1, S. 139-146

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#421. Juli 2023

Can 18-Month-Olds Revise Attributed Beliefs?

In: Open mind: discoveries in cognitive science, Band 7, S. 435-444

ISSN: 2470-2986

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#521. Februar 2016

Preschoolers have better long‐term memory for rhyming text than adults

In: Developmental science, Band 20, Heft 3

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#621. Oktober 2023

Linguistic but not minimal group membership modulates spontaneous level‐2 perspective interference in 8‐year‐old children

In: Social development, Band 33, Heft 2

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft