Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#228. Mai 2013

Learning to look: probabilistic variation and noise guide infants' eye movements

In: Developmental science, Band 16, Heft 5, S. 760-771

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#317. April 2007

Bayes nets and babies: infants' developing statistical reasoning abilities and their representation of causal knowledge

In: Developmental science, Band 10, Heft 3, S. 298-306

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#429. Oktober 2003

Helping children apply their knowledge to their behavior on a dimension‐switching task

In: Developmental science, Band 6, Heft 5, S. 449-467

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. September 2020

Learning in Noisy Classrooms: Children's Reports of Annoyance and Distraction from Noise are Associated with Individual Differences in Mind-Wandering and Switching skills

In: Environment and behavior: eb ; publ. in coop. with the Environmental Design Research Association, Band 54, Heft 1, S. 58-88

ISSN: 1552-390X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#65. September 2018

Withstanding the test of time: Multisensory cues improve the delayed retention of incidental learning

In: Developmental science, Band 22, Heft 1

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#726. April 2017

Incidental learning in a multisensory environment across childhood

In: Developmental science, Band 21, Heft 2

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#816. Oktober 2016

Across space and time: infants learn from backward and forward visual statistics

In: Developmental science, Band 20, Heft 5

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#97. September 2021

Post‐error slowing: Large scale study in an online learning environment for practising mathematics and language

In: Developmental science, Band 25, Heft 2

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1013. Mai 2014

Electrophysiological evidence of heterogeneity in visual statistical learning in young children with ASD

In: Developmental science, Band 18, Heft 1, S. 90-105

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft