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Aufsatz(elektronisch)#322. September 2016

Joint markets: How adjacent markets influence the formation of regulated markets

In: Marketing theory, Band 17, Heft 1, S. 95-123

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#431. Juli 2016

How users shape markets

In: Marketing theory, Band 16, Heft 4, S. 445-468

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#75. August 2014

How much is it? Price representation practices in retail markets

In: Marketing theory, Band 15, Heft 2, S. 179-199

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#816. April 2013

Valuation Studies? Our Collective Two Cents

In: Valuation Studies, Band 1, Heft 1, S. 11-30

ISSN: 2001-5992

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Aufsatz(elektronisch)#930. April 2020

Feral segmentation: How cultural intermediaries perform market segmentation in the wild

In: Marketing theory, Band 20, Heft 4, S. 429-457

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#10Juni 2007

On the nature of markets and their practices

In: Marketing theory, Band 7, Heft 2, S. 137-162

ISSN: 1741-301X

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Buch(elektronisch)#122012

Marketing shares, sharing markets: experts in investment banking

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Aufsatz(elektronisch)#1319. Oktober 2019

Price display technologies and price ceiling policies: governing prices in the WWII and postwar US economy (1940–1953)

In: Socio-economic review, Band 19, Heft 1, S. 133-156

ISSN: 1475-147X

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Aufsatz(elektronisch)#15August 2018

The ethno-graphy of prices: On the fingers of the invisible hand (1922-1947)

In: Organization: the interdisciplinary journal of organization, theory and society, Band 26, Heft 4, S. 492-516

ISSN: 1461-7323

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