Suchergebnisse

51 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#42023

Media, Journalism, and the Public Sphere in Private Family Ownership: On the Critique of the Political Economy of Capitalist Media Enterprises

In: TripleC: Communication, Capitalism & Critique, Band 21, Heft 2, S. 92-106

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52021

tripleC: Communication, Capitalism & Critique / Capitalisation of the Media Industry From a Political Economy Perspective

BASE

Open Access#62021

tripleC: Communication, Capitalism & Critique / Media Concentration: A Critical Political Economy Perspective

BASE

Open Access#72021

Capitalisation of the Media Industry From a Political Economy Perspective

BASE

Open Access#82021

Capitalisation of the Media Industry From a Political Economy Perspective

BASE

Open Access#92020

Ideologie, Kritik, Öffentlichkeit - Verhandlungen des Netzwerks Kritische Kommunikationswissenschaft / Kritik der politischen Ökonomie der Wissenschaftskommunikation als Ideologiekritik: Open Access

BASE

Open Access#102020

tripleC: Communication, Capitalism & Critique / Science Communication and Open Access: The Critique of the Political Economy of Capitalist Academic Publishers as Ideology Critique

BASE

Aufsatz(elektronisch)#112020

Science Communication and Open Access: The Critique of the Political Economy of Capitalist Academic Publishers as Ideology Critique

In: TripleC: Communication, Capitalism & Critique, Band 18, Heft 2, S. 508-534

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#122019

Kritik der politischen Ökonomie der Wissenschaftskommunikation als Ideologiekritik: Open Access

BASE

Open Access#132019

Triple C / The crisis-ridden capitalist mode of production as driving force for restructurations and transformations in and of the media industry : explanatory theoretical elements of a critique of the political economy of the media

BASE

Open Access#142019

Ideologie, Kritik, Öffentlichkeit / Kritik der politischen Ökonomie der Wissenschaftskommunikation als Ideologiekritik: Open Access

BASE

Open Access#152019

Kritik der politischen Ökonomie der Wissenschaftskommunikation als Ideologiekritik: Open Access

BASE