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Aufsatz(elektronisch)#125. Februar 2021

Impulsive purchasing and luxury brand loyalty in WeChat Mini Program

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 33, Heft 10, S. 2054-2071

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#212. Juni 2023

The perceived value of digital fashion product and purchase intention: the mediating role of the flow experience in metaverse platforms

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 11, S. 2645-2665

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#325. März 2021

Augmented reality (AR) app use in the beauty product industry and consumer purchase intention

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 34, Heft 1, S. 110-131

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#63. Juni 2024

Does consumer knowledge about sustainable-fashion impact intention-to-buy?

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#720. Februar 2023

The effects of brand collaboration with the online game on customer equity and purchase intention: moderating effect of fashion brand type

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 9, S. 2282-2299

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#81. September 2000

Impact of business type upon the adoption of quick response technologies – The apparel industry experience

In: International journal of operations & production management, Band 20, Heft 9, S. 1093-1111

ISSN: 1758-6593

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Aufsatz(elektronisch)#111. Mai 2023

The metaverse experience in luxury brands

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 10, S. 2501-2520

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#1210. Dezember 2021

Impact of COVID-19 pandemic upon fashion consumer behavior: focus on mass and luxury products

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 34, Heft 10, S. 2149-2164

ISSN: 1758-4248

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