Suchergebnisse

20 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#12017

Real-time strategy and business intelligence: digitizing practices and systems

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#25. Juni 2017

Solution providers' strategic capabilities

In: The journal of business & industrial marketing, Band 32, Heft 5, S. 752-770

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#36. April 2012

Antecedents of relationship learning in supplier partnerships from the perspective of an industrial customer: the direct effects model

In: The journal of business & industrial marketing, Band 27, Heft 4, S. 299-310

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4September 2010

THE INTERPLAY BETWEEN ORIENTATIONS: ENTREPRENEURIAL, TECHNOLOGY AND CUSTOMER ORIENTATIONS IN SOFTWARE COMPANIES

In: Journal of enterprising culture: JEC, Band 18, Heft 3, S. 265-290

ISSN: 0218-4958

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#626. April 2017

Online brand community practices and the construction of brand legitimacy

In: Marketing theory, Band 17, Heft 4, S. 537-558

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. Februar 2016

Organizational identity and behaviors in strategic networks

In: The journal of business & industrial marketing, Band 31, Heft 1, S. 36-46

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#824. Oktober 2023

Customer participation in manufacturing firms' new service development: the moderating role of CRM technology

In: The journal of business & industrial marketing, Band 39, Heft 4, S. 857-870

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#922. März 2023

Tästäkin selvitään yhdessä – retoriikka merkityksellistämisen välineenä pandemian johtamisessa

In: Hallinnon tutkimus: julkaisija Hallinnon Tutkimuksen Seura = Förvaltnings forskning = Administrative studies, Band 42, Heft 2

ISSN: 2343-4309

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1027. Januar 2020

Enabling roles of relationship governance mechanisms in the choice of inter-firm conflict resolution strategies

In: The journal of business & industrial marketing, Band 35, Heft 6, S. 957-969

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112020

Enabling roles of relationship governance mechanisms in the choice of interfirm conflict resolution strategies

BASE

Aufsatz(elektronisch)#122. Juli 2018

Modeling manufacturer's capabilities for the Internet of Things

In: The journal of business & industrial marketing, Band 33, Heft 6, S. 822-836

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#135. Februar 2018

Structuring servitization-related research

In: International journal of operations & production management, Band 38, Heft 2, S. 350-371

ISSN: 1758-6593

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#146. März 2017

Developing and validating a multi-dimensional scale for operationalizing industrial service offering

In: The journal of business & industrial marketing, Band 32, Heft 2, S. 295-309

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#15September 2006

OPERATIONALIZING SME NETWORK RESOURCES

In: Journal of enterprising culture: JEC, Band 14, Heft 3, S. 199-218

ISSN: 0218-4958

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft