Suchergebnisse

17 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#12007

Do small classes reduce the achievement gap between low and high achievers?: Evidence from project STAR

In: Discussion paper series 2904

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#22007

A comment on variance decomposition and nesting effects in two- and three-level designs

In: Discussion paper series 3178

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#328. Februar 2011

How Consistent Are Class Size Effects?

In: Evaluation review: a journal of applied social research, Band 35, Heft 1, S. 71-92

ISSN: 1552-3926

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#49. Juni 2009

Incorporating Cost in Power Analysis for Three-Level Cluster-Randomized Designs

In: Evaluation review: a journal of applied social research, Band 33, Heft 4, S. 335-357

ISSN: 1552-3926

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Buch(elektronisch)#1120023 Versionen verfügbar

School effects and labor market outcomes for young adults in the 1980s and 1990s

In: Discussion paper series IZA DP no. 671

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1325. Februar 2012

Modeling Class Size Effects Across the Achievement Distribution

In: RISE: International journal of Sociology of Education, Band 1, Heft 1, S. 5-26

ISSN: 2014-3575

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN