Suchergebnisse

26 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#214. Juli 2022

Putting the "service" into B2B marketing: key developments in service research and their relevance for B2B

In: The journal of business & industrial marketing, Band 38, Heft 2, S. 272-289

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#423. August 2011

The service function as a holistic management concept

In: The journal of business & industrial marketing, Band 26, Heft 7, S. 484-492

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. Januar 2018

Archetypes of Service Innovation: Implications for Value Cocreation

In: Journal of service research, Band 21, Heft 3, S. 284-301

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#817. August 2012

Customer‐focused and service‐focused orientation in organizational structures

In: The journal of business & industrial marketing, Band 27, Heft 7, S. 527-537

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#102020

Learning To Discover Value: Value-Based Pricing and Selling Capabilities for Industrial Services

In: Raja, Jawwad Z., Frandsen, Thomas, Kowalkowski, Christian, & Jarmatz, Martin (2020), "Learning to discover value: Value-based pricing and selling capabilities for industrial services," Journal of Business Research, Vol. 114, pp. 142-159.

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#159. November 2015

Outsourcing maintenance in complex process industries: Managing firm capabilities in lock-in effect

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 27, Heft 5, S. 801-825

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft