Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#320244 Versionen verfügbar

Gaming and extremism: the radicalization of digital playgrounds

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#42. Dezember 2012

Geek or Chic? Emerging Stereotypes of Online Gamers

In: Bulletin of science, technology & society, Band 32, Heft 6, S. 471-479

ISSN: 1552-4183

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#52015

Sexist Games = Sexist Gamers? A Longitudinal Study on the Relationship Between Video Game Use and Sexist Attitudes

In: Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking, Band 18, Heft 4, S. 197-202

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Forschungsdaten#62017

GameStat - Längsschnittdaten zur Computer- und Videospielnutzung in Deutschland 2011-2013

GESIS

Open Access#72018

Connection, meaning, and distraction: A qualitative study of video game play and mental health recovery in veterans treated for mental and/or behavioral health problems

BASE