Suchergebnisse

13 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#129. Juni 2017

Podatek bankowy w krajach UE – wybrane aspekty

In: Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie, Band 43, Heft 2, S. 88-100

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#35. Dezember 2013

Bohater reklamowy, czyli jak budować wiarygodność w reklamie

In: Kwartalnik Kolegium Ekonomiczno-Społecznego studia i prace, Heft 1, S. 119-137

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#43. Dezember 2012

O aktywności społeczno-ekonomicznej kobiet w czasopiśmie "Twój Styl"

In: Kwartalnik Kolegium Ekonomiczno-Społecznego studia i prace, Heft 3, S. 113-135

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#529. November 2011

Wizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowej kosmetyków

In: Kwartalnik Kolegium Ekonomiczno-Społecznego studia i prace, Heft 2, S. 189-210

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#731. Dezember 2023

A PATTERN FOR ASSESSMENT OF THE ECONOMIC SITUATION BY ENTERPRISES IN AN UNSTABLE ENVIRONMENT

In: Humanities and Social Sciences: HSS, Band 30, Heft 4 - part I, S. 257-268

ISSN: 2300-9918

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#132022

Zmiany produktywności w okresie kryzysu COVID-19 w świetle Schumpeterowskiej koncepcji kreatywnej destrukcji

In: Optimum Economic Studies, Heft 1(107), S. 34-47

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft