Suchergebnisse

38 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12017

Can raising instructional time crowd out student pro-social behaviour? Evidence from Germany

BASE

Open Access#22017

Can Raising Instructional Time Crowd Out Student Pro-Social Behaviour? Evidence From Germany

BASE

Open Access#32017

Can Raising Instructional Time Crowd Out Student Pro-Social Behaviour? Evidence From Germany

BASE

Open Access#42017

Can Raising Instructional Time Crowd Out Student Pro-Social Behaviour? Evidence From Germany

BASE

Open Access#52017

Can Raising Instructional Time Crowd Out Student Pro-Social Behaviour? Evidence From Germany

BASE

Open Access#62017

Can Raising Instructional Time Crowd Out Student Pro-Social Behaviour? Evidence From Germany

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#92021

A Handbook for Wellbeing Policy-Making: History, Theory, Measurement, Implementation, and Examples

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#1127. Mai 2024

Affective paternalism

In: Behavioural public policy: BPP, S. 1-25

ISSN: 2398-0648

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Open Access#132013

Natural Disaster, Policy Action, and Mental Well-Being: The Case of Fukushima

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper