Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#220. Februar 2017

The effect of error orientation, motivation to learn, and social support on training transfer intentions: A moderated mediation model

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration, Band 35, Heft 3, S. 419-428

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#320. Februar 2017

Effets des conceptions de l'erreur, de la motivation à apprendre et du soutien social sur l'intention de transférer les nouveaux apprentissages : un modèle de médiation modérée

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration, Band 35, Heft 3

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#43. Dezember 2020

La mesure du transfert des apprentissages: état des lieux et perspectives d'avenir pour la recherche

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration, Band 38, Heft 1

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#513. Mai 2020

Measuring transfer of training: Review and implications for future research

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration, Band 38, Heft 1, S. 17-28

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#710. Mai 2024

Sustainable human resource management and job satisfaction—Unlocking the power of organizational identification: A cross‐cultural perspective from 54 countries

In: Corporate social responsibility and environmental management

ISSN: 1535-3966

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft