Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. März 2022

The faster the better? Examining the effect of live-blogging on audience reception

In: Journal of applied journalism & media studies, Band 11, Heft 1, S. 3-21

ISSN: 2049-9531

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#59. September 2014

Motivational Consumption Model: Exploring the Psychological Structure of News Use

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 91, Heft 4, S. 706-724

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. November 2019

Unpacking overload: Examining the impact of content characteristics and news topics on news overload

In: Journal of applied journalism & media studies, Band 8, Heft 3, S. 273-290

ISSN: 2049-9531

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#820. November 2012

Audience Clicks and News Placement: A Study of Time-Lagged Influence in Online Journalism

In: Communication research, Band 41, Heft 4, S. 505-530

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft