Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#130. September 2014

Social capital, information sharing and performance: Evidence from China

In: International journal of operations & production management, Band 34, Heft 11, S. 1440-1462

ISSN: 1758-6593

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#224. Oktober 2023

Social cognition of humanoid robots on customer tolerance of service failure

In: International journal of contemporary hospitality management, Band 36, Heft 7, S. 2347-2366

ISSN: 1757-1049

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#43. Dezember 2020

Harvesting Online Reviews to Identify the Competitor Set in a Service Business: Evidence From the Hotel Industry

In: Journal of service research, Band 25, Heft 2, S. 301-327

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#514. Mai 2019

The adoption of green practices by Chinese firms: Assessing the determinants and effects of top management championship

In: International journal of operations & production management, Band 39, Heft 4, S. 550-572

ISSN: 1758-6593

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#830. Mai 2020

Subsidize farmers or bioenergy producer? The design of a government subsidy program for a bioenergy supply chain

In: Naval research logistics: an international journal, Band 68, Heft 8, S. 1082-1097

ISSN: 1520-6750

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN