Suchergebnisse

25 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#122. Juli 2022

Investigating the live streaming sales from the perspective of the ecosystem: the structures, processes and value flow

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 5, S. 1157-1186

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#23. Juni 2022

Celebrity endorsement in marketing from 1960 to 2021: a bibliometric review and future agenda

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 4, S. 849-873

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#318. November 2021

Backfires on firms' intangible assets of the casino industry in Macau and Las Vegas: investigating advertising expenditure

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 34, Heft 9, S. 1956-1975

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#418. März 2019

Celebrity poses and consumer attitudes in endorsement advertisements

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 31, Heft 4, S. 1027-1041

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#53. September 2018

What to Say to Patrons About Buying Tickets Again? Modelling a Modern Relationship for Traditional Performing Arts

In: Journal of creative communications, Band 13, Heft 3, S. 167-184

ISSN: 0973-2594

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#613. Juli 2023

Marketing placebo effect on consumption of reduced-sugar labeled products

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 36, Heft 1, S. 148-166

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#77. Dezember 2022

A bibliometric analysis of green marketing in marketing and related fields: From 1991 to 2021

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 8, S. 1857-1882

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#829. April 2021

Shaping employee green behavior: a multilevel approach with Pygmalion effect

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 34, Heft 2, S. 322-349

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#915. März 2021

The mechanism leads to successful clickbait promotion in WeChat social media platforms

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 33, Heft 9, S. 1952-1973

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1013. Januar 2021

The application of digital technology in gambling industry

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 33, Heft 7, S. 1685-1705

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1124. Januar 2020

Moral norm is the key: An extension of the theory of planned behaviour (TPB) on Chinese consumers' green purchase intention

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 32, Heft 8, S. 1823-1841

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1218. Januar 2022

Information disclosing willingness in mobile internet contexts

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 1, S. 108-129

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1325. Februar 2019

Vlog and brand evaluations: the influence of parasocial interaction

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 31, Heft 2, S. 419-436

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1422. Februar 2022

A method of customer valuation score and implementation for marketing strategy

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 2, S. 344-363

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1515. Februar 2021

Limited‐edition advertising does not always work for luxury brands: The influence of consumption contexts

In: Journal of consumer behaviour, Band 20, Heft 5, S. 1204-1215

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft