Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#128. August 2017

Peirce's Semiotics in a Commercial Context: Signboards as cultural signs

In: Chinese Semiotic Studies, Band 13, Heft 3, S. 229-244

ISSN: 2198-9613

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#22023

Repenser par le bas les échanges universitaires afro-chinois: Témoignages d'étudiants africains francophones à Chengdu

In: Revue internationale des études du développement: revue trimestrielle publiée par l'Institut d'étude du développement économique et social de l'Université de Paris I Panthéon-Sorbonne, Band 252, S. 161-185

ISSN: 2554-3555

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#618. Juli 2019

Chinese college students' optimism and social creativity mediated by creative self-efficacy and hope

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 47, Heft 7, S. 1-9

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72014

Corporate Preferences for Domestic Policy Instruments under a Sectoral Market Mechanism: A Case Study of Shanxi Province in China

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft