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Aufsatz(elektronisch)#521. November 2021

Using the Dirichlet model to predict how fashion brands compete and grow on eBay

In: Journal of consumer behaviour, Band 21, Heft 1, S. 63-79

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#621. November 2013

Old dogs, new tricks – Rethinking country‐image studies

In: Journal of consumer behaviour, Band 12, Heft 6, S. 460-471

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#97. September 2023

"Regions" as brands: an empirical validation of consumer-based brand equity framework and demonstration of cross-over effect

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 36, Heft 2, S. 457-479

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#1010. April 2023

Chinese Wine Consumers' Product Evaluation: Effects of Product Involvement, Ethnocentrism, Product Experience and Antecedents

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 32, Heft 2, S. 139-150

ISSN: 1839-3349

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