Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#223. August 2021

What is the Role of Memory in Consumer–Brand Relationship? Insight from sport industry

In: Journal of creative communications, Band 16, Heft 3, S. 347-355

ISSN: 0973-2594

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#429. Oktober 2023

Love Power: From Identification to Advocacy in Fashion Sportswear in the Social Media Context

In: Journal of creative communications

ISSN: 0973-2594

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#527. April 2022

Mental Imagery, Product Involvement and Presence at Virtual Reality Supermarket

In: Journal of creative communications, Band 18, Heft 1, S. 79-92

ISSN: 0973-2594

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#628. März 2023

A systematic review of customer behavior in business-to-business markets and agenda for future research

In: The journal of business & industrial marketing, Band 38, Heft 13, S. 122-142

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#728. März 2022

Achieving Brand Engagement and Brand Equity Through Co-creation Process

In: Journal of creative communications, Band 17, Heft 3, S. 303-318

ISSN: 0973-2594

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#91. Oktober 2012

Driving Forces Behind Participation and Satisfaction with Social Networking Sites

In: International journal of virtual communities and social networking: IJVCSN ; an official publication of the Information Resources Management Association, Band 4, Heft 4, S. 33-51

ISSN: 1942-9029

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102022

Smart Speaker Recommendations: Impact of Gender Congruence and Amount of Information on Users' Engagement and Choice

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1115. März 2021

The Role of Creative Communications and Gamification in Student Engagement in Higher Education: A Sentiment Analysis Approach

In: Journal of creative communications, Band 17, Heft 1, S. 7-21

ISSN: 0973-2594

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#121. Mai 2024

Determinants of approach behavior for ChatGPT and their configurational influence in the hospitality and tourism sector: a cumulative prospect theory

In: International journal of contemporary hospitality management

ISSN: 1757-1049

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft