Suchergebnisse

18 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#128. März 2020

Relationships and networks as a chiasmic mirroring of ideas/images translated in context through ritual embodied activities

In: The journal of business & industrial marketing, Band 37, Heft 2, S. 241-251

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. Dezember 2001

In the Kingdom of the Blind, the One-Eyed Man is King

In: International journal of cross cultural management, Band 1, Heft 3, S. 313-332

ISSN: 1741-2838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. März 1998

Culture and Network Institutions in Hong Kong: A Hierarchy of Perspectives. A Response to Wilkinson: 'Culture, Institutions and Business in East Asia'

In: Organization studies: an international multidisciplinary journal devoted to the study of organizations, organizing, and the organized in and between societies, Band 19, Heft 2, S. 321-344

ISSN: 1741-3044

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#824. September 2020

Bourdieusian interaction: actors' habitus, agentic activities and field resources

In: The journal of business & industrial marketing, Band 36, Heft 6, S. 893-904

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#917. April 2020

Bakhtin to the future

In: The journal of business & industrial marketing, Band 36, Heft 10, S. 1721-1728

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1112. Oktober 2018

Weathering contextual activities and situated sensemaking

In: The journal of business & industrial marketing, Band 33, Heft 8, S. 1141-1152

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#125. August 2019

Conceptual blending of meanings in business marketing relationships

In: The journal of business & industrial marketing, Band 34, Heft 7, S. 1547-1554

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1328. März 2020

Towards a spectacularly dynamic and pluralist "normal science": pragmatism, communication, IMP and BtoB marketing research

In: The journal of business & industrial marketing, Band 35, Heft 11, S. 1739-1749

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#143. Mai 2016

Understanding structures and practices of meaning-making in industrial networks

In: The journal of business & industrial marketing, Band 31, Heft 4, S. 531-542

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft