Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#114. Dezember 2018

An Autoethnography of Culturally Relevant Leadership as Moral Practice: Lived Experiences through a Scholar-Practitioner Lens

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#216. Januar 2017

Teaching Moral Literacy through Critical Pedagogical Bricolage: A Co-constructed Auto-Ethnography of an Educational Leadership Program

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#320162 Versionen verfügbar

Un-Democratic Acts: New Departures for Dialogues in Society and Schools

In: Educational Research E-Books Online, Collection 2005-2017, ISBN: 9789004394001

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#42019

Democratic Spaces: How Teachers Establish and Sustain Democracy and Education in Their Classrooms

BASE

Open Access#52021

Democratic Teacher Preparation and Praxis: Creating Active, Reflective Educators (CARE)

BASE