Suchergebnisse

24 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#32021

Saudi and Bahraini Mothers' Experiences of Including Their Autistic Adolescent Sons in Education: A Capabilities Approach

In: Social Inclusion, Band 9, Heft 4, S. 26-35

ISSN: 2183-2803

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#42020

Opposing the power of lies, bullshit and fake news: the value of truth

In: MacKenzie , A & Bhatt , I 2020 , ' Opposing the power of lies, bullshit and fake news: the value of truth ' , Postdigital Science and Education , vol. 2 , no. 1 , pp. 217-232 . https://doi.org/10.1007/s42438-019-00087-2

BASE

Aufsatz(elektronisch)#513. November 2019

Opposing the Power of Lies, Bullshit and Fake News: the Value of Truth

In: Postdigital science and education, Band 2, Heft 1, S. 217-232

ISSN: 2524-4868

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#92023

Postdigital research: genealogies, challenges, and future perspectives

In: Postdigital science and education

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#102021

The Epistemology of Deceit in a Postdigital Era: Dupery by Design

In: Postdigital Science and Education Ser.

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#122022

Overt and Symbolic Linguistic Violence: Plantation Ideology and Language Reclamation in Northern Ireland

In: MacKenzie , A , Engman , M & McGurk , O 2022 , ' Overt and Symbolic Linguistic Violence: Plantation Ideology and Language Reclamation in Northern Ireland ' , Teaching in Higher Education , vol. 27 , no. 4 , pp. 489-501 . https://doi.org/10.1080/13562517.2022.2028767

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#142016

Education for global citizenship in Scotland: reciprocal partnership or politics of benevolence?

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1530. April 2024

Lifelong learning as a governing technique of subjectivation from the perspective of the discourse of hope and fear

In: Frontiers in political science, Band 6

ISSN: 2673-3145

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft