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Aufsatz(elektronisch)#11. März 2019

MEDIA REPRESENTATIONS of the NOUVEAUX RICHES and the CULTURAL CONSTITUTION of the GLOBAL MIDDLE CLASS

In: Cultural politics: an international journal ; exploring cultural and political power across the globe, Band 15, Heft 1, S. 29-47

ISSN: 1751-7435

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Aufsatz(elektronisch)#21. Dezember 2002

Body Lessons: Fitness Publishing and the Cultural Production of the Fitness Consumer

In: International review for the sociology of sport: irss ; a quarterly edited on behalf of the International Sociology of Sport Association (ISSA), Band 37, Heft 3-4, S. 449-464

ISSN: 1461-7218

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Buch(elektronisch)#320144 Versionen verfügbar

The cultural intermediaries reader

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Aufsatz(elektronisch)#41. März 2019

QUESTIONING the SUPER-RICH

In: Cultural politics: an international journal ; exploring cultural and political power across the globe, Band 15, Heft 1, S. 1-14

ISSN: 1751-7435

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Aufsatz(elektronisch)#61. August 2004

Consumers and Consumption

In: Annual review of sociology, Band 30, Heft 1, S. 173-197

ISSN: 1545-2115

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