Suchergebnisse

18 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3Juli 2005

Textures of Class in the Context of Schooling: The Perceptions of a 'Class-crossing' Teacher

In: Sociology: the journal of the British Sociological Association, Band 39, Heft 3, S. 427-443

ISSN: 1469-8684

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#62019

Headship as policy narration:generating metaphors of leading in the English Primary School

In: Maguire , M & Braun , A 2019 , ' Headship as policy narration : generating metaphors of leading in the English Primary School ' , Journal of Educational Administration and History , vol. 51 , no. 2 , pp. 103-116 . https://doi.org/10.1080/00220620.2018.1563531

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#820132 Versionen verfügbar

Choice, Pathways and Transitions Post-16: New Youth, New Economies in the Global City

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#1120123 Versionen verfügbar

How schools do policy: policy enactments in secondary schools

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#1220072 Versionen verfügbar

Education, globalisation, and new times

In: Education Heritage v.5

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#152020

Neoconservative education policy and the case of the English Baccalaureate

In: Neumann , E , Gewirtz , S , Maguire , M & Towers , E 2020 , ' Neoconservative education policy and the case of the English Baccalaureate ' , JOURNAL OF CURRICULUM STUDIES , vol. 52 , no. 5 , pp. 702-719 . https://doi.org/10.1080/00220272.2019.1708466

BASE