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Buch(elektronisch)#12010

Values of German Media Users: 1986 - 2007

In: VS research

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Open Access#22020

Why we find little evidence of digital fragmentation, but should not stop researching it

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Thesis#42019

Beyond Filter Bubbles and Echo Chambers: The Integrative Potential of the Internet

In: Digital Communication Research, Band 5

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Aufsatz(elektronisch)#728. Mai 2008

Conversations about local media and their role in community integration

In: Communications: the European journal of communication research, Band 33, Heft 2, S. 233-246

ISSN: 1613-4087

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Aufsatz(elektronisch)#82006

Soziale Integration durch Mediennutzung und durch Gespräche über Medien: ein Feldexperiment auf lokaler Ebene

In: Sozialwissenschaftlicher Fachinformationsdienst soFid, Heft Kommunikationswissenschaft 2006/2, S. 9-21

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Open Access#112020

Democratic Theory and the Potential of Value Frames in Assessing Media Performance

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Aufsatz(elektronisch)#122020

Democratic theory and the potential of value frames in assessing media performance

In: Media and Communication, Band 8, Heft 3, S. 281-292

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Open Access#132022

Orientierungsleistungen von Medien in einer pluralistischen Welt: Mediale Repräsentation von Parteien in Deutschland, Österreich und der Schweiz

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Buch(elektronisch)#1420142 Versionen verfügbar

Twitter and society

In: Digital formations vol. 89

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