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SSRN

Working paper

Aufsatz(elektronisch)#4Dezember 2003

Explicating Social Marketing: What is it, and What isn't It?

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 8, Heft 4, S. 7-13

ISSN: 1539-4093

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Aufsatz(elektronisch)#5September 2003

Recreating Communities to Support Active Living: A New Role for Social Marketing

In: American journal of health promotion, Band 18, Heft 1, S. 114-119

ISSN: 2168-6602

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Aufsatz(elektronisch)#7August 1993

Symbolic Modeling and Cognitive Rehearsal: Using Video to Promote AIDS Prevention Self-Efficacy

In: Communication research, Band 20, Heft 4, S. 517-545

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#8Dezember 1990

Cognitive Responses to AIDS Information: The Effects of Issue Involvement and Message Appeal

In: Communication research, Band 17, Heft 6, S. 759-774

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#93. März 2021

Health Professionals and the Climate Crisis: Trusted Voices, Essential Roles

In: World medical & health policy, Band 13, Heft 1, S. 137-145

ISSN: 1948-4682

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Open Access#102011

Climategate Undermined Belief in Global Warming Among Many American TV Meteorologists

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SSRN

Buch(elektronisch)#1219953 Versionen verfügbar

Designing Health Messages: Approaches from Communication Theory and Public Health Practice

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Open Access#132020

American Adolescents' Responses to NASA's Climate Change Website

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