Suchergebnisse

3 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#110. Februar 2012

Developing Media Interventions to Reduce Household Sugar-Sweetened Beverage Consumption

In: The annals of the American Academy of Political and Social Science, Band 640, Heft 1, S. 118-135

ISSN: 1552-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#214. August 2017

Do You Know What Your Kids Are Drinking? Evaluation of a Media Campaign to Reduce Consumption of Sugar-Sweetened Beverages

In: American journal of health promotion, Band 32, Heft 6, S. 1409-1416

ISSN: 2168-6602

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#330. September 2013

Applying Quantitative Approaches to the Formative Evaluation of Antismoking Campaign Messages

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 19, Heft 4, S. 242-264

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft