Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22017

Considerate, convivial, capacious? Finding a language to capture ethos in 'creative' schools

In: Bragg , S & Manchester , H 2017 , ' Considerate, convivial, capacious? Finding a language to capture ethos in 'creative' schools ' , Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education , vol. 38 , no. 6 , pp. 864-679 . https://doi.org/10.1080/01596306.2016.1227302

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#420202 Versionen verfügbar

Imagining Regulation Differently: Co-creating for Engagement

In: Connected Communities

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#520184 Versionen verfügbar

Resilience and Ageing: Creativity, Culture and Community

In: Connected Communities

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft