Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#12019

Cars and Contemporary Communication: How the Rise of Autonomous and Robotized Cars is Perceived and Felt in Europe

In: International Journal of Communication, Band 13, S. 2728-2747

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#213. Juni 2022

How the social robot Sophia is mediated by a YouTube video

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 26, Heft 6, S. 3390-3409

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#314. März 2019

You need to show that you are not a robot

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 21, Heft 8, S. 1859-1876

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#58. November 2012

Honor as a value in Finland, Estonia, Italy, Russia, and Switzerland

In: Group processes & intergroup relations: GPIR, Band 16, Heft 3, S. 279-297

ISSN: 1461-7188

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#62006

Anti-American sentiment and America's perceived intent to dominate: An 11-nation study

BASE

Open Access#72006

Anti-American sentiment and America's perceived intent to dominate: An 11-nation study

BASE