Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#112. Juli 2021

Size of Business Unit as a Factor Influencing Adoption of Digital Marketing: Empirical Analysis of SMEs Operating in the Central European Market

In: Administrative Sciences: open access journal, Band 11, Heft 3, S. 71

ISSN: 2076-3387

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#35. September 2022

Impact of Coronavirus Pandemic on Changes in e-Consumer Behaviour: Empirical Analysis of Slovak e-Commerce Market

In: Ekonomický časopis: časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = Journal of economics, Band 70, Heft 4, S. 368-389

ISSN: 0013-3035

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft