Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#117. August 2012

Peter Drucker's ontology: understanding business relationships and networks

In: The journal of business & industrial marketing, Band 27, Heft 7, S. 513-520

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#419. Dezember 2016

Branding as a dynamic capability: Strategic advantage from integrating meanings with identification

In: Marketing theory, Band 17, Heft 2, S. 183-199

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52015

Determinants of export success in professional business services A qualitative study

BASE

Open Access#62015

Determinants of export success in professional business services A qualitative study

BASE

Buch(elektronisch)#72011

Globalisation, Governance and Ethics: New Managerial and Economic Insights

In: Economic Issues, Problems and Perspectives

In: Government procedures and operations

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft