Suchergebnisse

16 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#129. März 2013

Branding in the Asian context: a Malaysian perspective

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 25, Heft 2, S. 287-297

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#229. März 2013

The effects of contingency factors on perceived values of casual sportswear: An empirical study of US consumers

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 25, Heft 2, S. 249-262

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#429. März 2013

Brand‐extension feedback effects: an Asian branding perspective

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 25, Heft 2, S. 321-340

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#529. März 2013

Modelling the SCM enablers: an integrated ISM‐fuzzy MICMAC approach

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 25, Heft 2, S. 263-286

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#829. März 2013

Developing a decision model for brand naming using Delphi method and analytic hierarchy process

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 25, Heft 2, S. 187-199

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102008

EU enlargement : a case study of branding standardisation

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1129. März 2013

Regional and country ethnocentrism: broadening ASEAN origin perspectives

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 25, Heft 2, S. 298-320

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#122010

Nation branding and integrated marketing communications : an ASEAN perspective

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1329. März 2013

Measuring shopping values of Malaysian retail consumers

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 25, Heft 2, S. 200-224

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1431. März 2020

Brand engagement in self-concept (BESC), value consciousness and brand loyalty: a study of generation Z consumers in Malaysia

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 22, Heft 1, S. 112-130

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1520. April 2023

Examining the effects of celebrity negative publicity on attitude to, and reputation of, brand and corporation, directly and based on moderating factors

In: European business review, Band 35, Heft 4, S. 469-499

ISSN: 1758-7107

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft