Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12016

Sustainability and power in health promotion: community-based participatory research in a reproductive health policy case study in New Mexico

BASE

Aufsatz(elektronisch)#2Oktober 2020

Educação Permanente em Saúde: experiências inovadoras em saúde mental na Atenção Básica à Saúde

In: Saúde em Debate, Band 44, Heft spe3, S. 210-222

ISSN: 2358-2898

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32011

Reclaiming the social in community movements: perspectives from the USA and Brazil/South America: 25 years after Ottawa

BASE

Aufsatz(elektronisch)#4April 2017

Formação interdisciplinar em saúde e práticas coletivas

In: Saúde em Debate, Band 41, Heft 113, S. 647-657

ISSN: 0103-1104

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5März 2016

Promoção da saúde e participação: abordagens e indagações

In: Saúde em Debate, Band 40, Heft 108, S. 190-203

ISSN: 0103-1104

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6September 2017

Integralidade como processo intersubjetivo de construção de práticas em território de exclusão social

In: Saúde em Debate, Band 41, Heft 114, S. 707-717

ISSN: 0103-1104

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7Juni 2015

Gestão local de saúde em território de vulnerabilidade: motivações e racionalidades

In: Saúde em Debate, Band 39, Heft 105, S. 337-349

ISSN: 0103-1104

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#813. April 2017

Shared Participatory Research Principles and Methodologies: Perspectives from the USA and Brazil—45 Years after Paulo Freire's "Pedagogy of the Oppressed"

In: Societies: open access journal, Band 7, Heft 2, S. 6

ISSN: 2075-4698

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#9Juni 2013

Práticas democráticas participativas na construção de agendas sociais de desenvolvimento em municípios do sudeste brasileiro

In: Ambiente & Sociedade, Band 16, Heft 2, S. 103-128

ISSN: 1414-753X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102017

Shared Participatory Research Principles and Methodologies: Perspectives from the USA and Brazil-45 Years after Paulo Freire's "Pedagogy of the Oppressed"

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1123. Juli 2015

Por uma universidade aberta à participação do idoso

In: Serviço social e saúde, Band 14, Heft 1, S. 27

ISSN: 2446-5992

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft