Suchergebnisse

19 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#12019

Strategic and Operational Perspectives of SME Brand Management: A Typology

In: Journal of Small Business Management, Band 57, Heft 3, S. 943-965

Bestellen über Subito

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7Juni 1999

SMALL AND MEDIUM SIZED RETAILERS' PROMOTION STRATEGIES IN THE ASIA PACIFIC REGION - A COMPARATIVE STUDY

In: Journal of enterprising culture: JEC, Band 7, Heft 2, S. 179-196

ISSN: 0218-4958

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8September 1997

INFLUENCES OF STRATEGIC APPROACH AND CULTURAL DISPOSITION ON RETAILERS' PERCEPTIONS OF PERSONAL SELLING

In: Journal of enterprising culture: JEC, Band 5, Heft 3, S. 325-340

ISSN: 0218-4958

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1129. März 2013

Brand‐extension feedback effects: an Asian branding perspective

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 25, Heft 2, S. 321-340

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1328. August 2007

Multiple roles of brands in business‐to‐business services

In: The journal of business & industrial marketing, Band 22, Heft 6, S. 410-417

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#151. Mai 1999

Business service market segmentation: the case of electrical and mechanical building maintenance services

In: The journal of business & industrial marketing, Band 14, Heft 2, S. 151-163

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft