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Aufsatz(elektronisch)#11. Oktober 2005

Have small businesses adopted the market orientation concept? The case of small businesses in Michigan

In: The journal of business & industrial marketing, Band 20, Heft 6, S. 317-330

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#23. Juli 2009

Hybrid convenience stores – the changing role of convenience stores in Taiwan

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 21, Heft 3, S. 417-432

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#331. August 2012

Brand extension: using parent brand personality as leverage

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 24, Heft 4, S. 599-618

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#42. September 2014

Corporate rebranding and brand preference: Brand name attitude and product expertise as moderators

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 26, Heft 4, S. 602-620

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#59. Januar 2009

Why do customers utilize the internet as a retailing platform?: A view from consumer perceived value

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 21, Heft 1, S. 144-160

ISSN: 1758-4248

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